Magazín - Kategória článkov: Copywriting - CoolWriters

Copywriting

Ako využiť copywriting vo svoj prospech [Podcast]

Michal Mohl, majiteľ martinskej agentúry Laverde, mi medzi rečou spomenul, že mnoho ľudí netuší, čo copywriter robí. Nie sú to ale iba ľudia. Sú to aj firmy a dokonca aj agentúry, ktoré ešte nespolupracovali s profesionálnym copywriterom. Preto ma pozval do svojho podcastu. Prebrali sme všetky prínosy, ako spolupráca vyzerá a čo všetko od Coolwriterov […]

Ako využiť copywriting vo svoj prospech [Podcast] Čítať ďaľej

Ako vyzerá spolupráca s copywriterom?

Mnoho majiteľov spoločností, agentúr a ich zamestnancov stále nemá reálnu skúsenosť s profesionálnym copywriterom. Netušia, ako veľmi im môže uľahčiť život a pomôcť priniesť očakávané výsledky. Ja sa to dnes v článku pokúsim zmeniť. Kto je copywriter? Je to človek, ktorý dá tvojim textom predajný look.   Moc sa pýta. Hodne premýšľa.   Veľa píše. 

Ako vyzerá spolupráca s copywriterom? Čítať ďaľej

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke

Či už sa venuješ content marketingu, copywritingu, alebo rozbiehaš vlastný biznis, vždy by si mal myslieť predovšetkým na svojho potenciálneho klienta. Ak chceš predávať a dosahovať úspechy, skvelý produkt ti stačiť nebude – potrebuješ zaujať svoju cieľovú skupinu. Ako sa však priblížiť cieľovke a presvedčiť ju, že práve ty si to, čo nutne potrebuje? Ako

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke Čítať ďaľej

7 spôsobov, ako nájsť úžasného copywritera

Tento poznáš? „Kto ešte nie je copywriterom, nech sa hlási u súdruha Žinčicu!“ L+S by mi určite prepáčili parafrázu, hodí sa mi tu ako detská prdelka na šerblík. Dnes už vraj píšu všetci. A ak nepíšu, tak tweetujú, pinujú, komentujú a inak zamorujú virtuálny priestor. Ak nedokážu dať dokopy ani tých pár slov, tak zdieľajú,

7 spôsobov, ako nájsť úžasného copywritera Čítať ďaľej

Content marketing vs. copywriting: Aký je medzi nimi rozdiel?

Aj ty stále tápaš a ani za svet nedokážeš zistiť, čo odlišuje content marketing od copywritingu? Hoci niektorí dávajú content marketing a copywriting do jedného vreca – „veď čo, copywriter mi napíše článok a mám content” – musíme ťa sklamať. Až taká jednoduchá definícia to nie je.   Aký je rozdiel medzi content marketingom a

Content marketing vs. copywriting: Aký je medzi nimi rozdiel? Čítať ďaľej

E-SHOP: Ako vytvoriť popisy k produktom, ktoré predávajú?

Spúšťaš nový e-shop alebo potrebuješ nakopnúť ten starý? Ak chceš uspieť v konkurenčnom boji a predať produkty či služby zákazníkovi, budeš potrebovať kvalitné produktové popisy. V čom sa líši účinný popis od toho, ktorý žiadne nákupy neprináša? Pozrieme sa na to cez analýzu známych slovenských e-shopov. Investícia, ktorá sa ti vráti Na prvý pohľad sa

E-SHOP: Ako vytvoriť popisy k produktom, ktoré predávajú? Čítať ďaľej

Profesionálny copywriting: Čo všetko dokáže?

Ak funguješ v online svete, pravdepodobne si toho o copywritingu počul už veľa. Niektorí ti povedia, že dokáže zázraky, iní zas, že by ti v podnikaní na internete nemal chýbať. Aké sú teda silné stránky dobrých textov? Čo všetko dokážu? Čítaj ďalej, my ti to prezradíme.    1. Lepšie umiestnenie vo vyhľadávači Začneme technickou výhodou,

Profesionálny copywriting: Čo všetko dokáže? Čítať ďaľej

Rozhovor s Michaelou Weikertovou – copywriterkou, ktorá nepíše

Náš seriál rozhovorov s ľuďmi, s ktorými treba hovoriť, pretože majú čo povedať, pokračuje. Je mi cťou podeliť sa s vami o odpovede od Michaely Weikertovej. Dámy, ktorá svojím svojským, precíznym, efektívnym a zároveň empatickým prístupom k copywritingu tak trochu búra mýty. Vie, že je jedinečná a vedia to aj jej spokojní klienti. Matka syna

Rozhovor s Michaelou Weikertovou – copywriterkou, ktorá nepíše Čítať ďaľej

Čo mi dalo stretnutie s najlepším českým copywriterom?

Ako sám hovorí, nerád sa označuje za copywritera. Pri poslovenčovaní či počešťovaní tohto anglického výrazu prekladatelia neboli priveľmi kreativní. Jednoducho ho nechali v pôvodnom znení (bez tituliek). Najbližšie k výrazu copywriter je reklamný textár. Každopádne je to jedno. Copywriterom môžeme označiť človeka, ktorý dokáže kúzliť so slovami. A nielen kúzliť, ba priam čarovať. Vytvorí skvelý

Čo mi dalo stretnutie s najlepším českým copywriterom? Čítať ďaľej

Návrat hore