Potrebuješ viac času? Nechaj si napísať texty [Prípadová štúdia Strossle]

  • Jan 07, 2022
  • Michal Postulka
  • 2,5 min.
  • 33

Kvalitné články sú pre prirodzené zvýšenie návštevnosti webu veľmi silným nástrojom. Tento fakt si uvedomuje aj spoločnosť Strossle, ktorá už dlhý čas pôsobí v oblasti online reklamy a marketingu. Aby klientom odovzdali užitočné informácie o účinnosti ich reklamných kampaní v článkoch na vlastnom blogu, rozhodli sa pre spoluprácu s nami.

 

 

Sila kvalitného textu

Web môže byť prehľadný a bezchybný z hľadiska designu. Pokiaľ však návštevníkovi neposkytne požadované informácie, stráca pre čitateľa hodnotu. Určite sa aj tebe stalo, že si sa musel preklikať cez niekoľko webov, kým si v kvalitnom článku našiel informácie, ktoré si hľadal.

Pre úspešné oslovenie potenciálneho klienta určite nechceš byť jednou z tých „preklikávaných“ stránok. Ak chceš, aby čitateľ venoval čas článku a v budúcnosti sa vrátil práve na tvoj web, treba pri tvorbe textu myslieť na:

  • upútanie pozornosti,
  • zmysluplné odovzdanie relevantných informácií,
  • štruktúru článku,
  • formátovanie textu,
  • množstvo ďalších detailov.

V Strossle si uvedomujú, že tvorba kvalitného článku nie je iba o rýchlom ťukaní do klávesnice. Preto nás oslovili s požiadavkou na písanie prípadových štúdií o ich reklamných kampaniach.

„Je to ako keď chcete zapôsobiť na novú priateľku či obchodných partnerov, zoberiete ich do peknej luxusnej reštaurácie a ste ochotní si za kvalitu zaplatiť.“

Filip Kuna, CEO Strossle

Spoločnosť Strossle v kvalitných článkoch vidí viac než len nástroj na prilákanie potenciálnych klientov a zvýšenie návštevnosti webu. Vďaka prípadovým štúdiám zameraných na ich reklamné kampane dokáže zapôsobiť aj na konkurenciu v oblasti online marketingu.

Začiatočníkov v odbore prekvapí informáciami o výkonnosti kampaní. Zároveň priláka pozornosť expertov, ktorí sa tiež dozvedia niečo nové. V každom prípade kvalitne napísaný článok na webe signalizuje, že v Strossle vedia čo robia a svoju prácu berú vážne.

 

 

Čo sme pre Strossle písali?

Spoločnosť Strossle nás požiadala o niekoľko prípadových štúdií. Každá z nich sa zameriavala na výkonnosť jednotlivých reklamných kampaní. Na základe dát, ktoré nám zo Strossle poslali, sme písali články hodnotiace úspešnosť konkrétnej kampane a spokojnosť klienta.

Prípadové štúdie sa kampani venovali do hĺbky, čo ocenil aj Filip Kuna, CEO spoločnosti Strossle. Okrem podrobného rozobratia témy medzi výhodami spolupráce spomenul aj dodanie v stanovenom termíne a kvalitu textu na úrovni redakčného článku.

Jedna z prípadových štúdií, ktoré sme písali pre Strossle.

 

 

Prečo zveriť písanie profesionálom?

Možno si hovoríš, že článok na web si dokážeš napísať aj sám, tak prečo by si za to niekomu mal platiť? Dôvodov je niekoľko, ale za spomenutie stojí najmä pohodlie v kombinácii s vysokou kvalitou výsledného článku.

Aj v prípade Strossle spolupráca prebiehala tak, že sme dostali dáta a materiály z kampane. Na základe nich sme napísali prípadovú štúdiu, ktorú si v Strossle prečítali, pridali komentáre na dodatočné úpravy a potom už len nahodili na web.

 

 

Zhrnutie

Ak chceš, aby sa aj tvoj web mohol pochváliť kvalitnými článkami od profesionálov, stačí nás kontaktovať pomocou krátkeho formuláru. Pri článkoch je síce náročné merať presné údaje o ich výkonnosti, ale hodnotenia klientov dokazujú, že spoluprácu s nami nebudeš ľutovať.

„Profesionál napíše text na úrovni redakčného článku a dodá ho v sľúbenej kvalite a čase.“

Filip Kuna, CEO Strossle