Naštartuj svoju značku strategickým obsahom
Nastav si premyslenú komunikáciu a vybuduj si vzťah so svojím publikom.

Dobrý obsah nestačí
Aby fungoval, potrebuješ vedieť:
- o čom máš hovoriť,
- pre koho to hovoríš,
- prečo to hovoríš,
- ako to máš povedať
- a kde to má najväčší efekt.
Daj tvorbe obsahu plán a značke smer. Začni tvoriť o tom, čo ľudí zaujíma.
Presne s tým ti pomôže obsahová stratégia.
Čo ti obsahová stratégia prinesie?
- Viac návštev bez platenia reklamy.
- Zvýšenie povedomia o tvojej značke.
- Nových potenciálnych zákazníkov.
- Dôveru ľudí skôr, ako nakúpia.
Rozprávaj rečou svojho zákazníka
Tvoriť obsah dnes vie každý druhý. Ale nie každý vie, prečo ho tvorí.
- Len 33 % B2C značiek má zdokumentovanú stratégiu.
- 66 % značiek so stratégiou dosiahlo zvýšený engagement publika.
- 58 % značiek so stratégiou zaznamenalo zvýšenie predaja alebo dopytu.

Pripravíme ti stratégiu ušitú na dátach a hodnotách

S čím môžeš počítať?
- Definujeme ciele obsahového marketingu.
- Vyladíme tone of voice a jazykové špecifiká.
- Upresníme buying persons a cieľovku.
- Nastavíme kľúčové hodnoty a témy.
- Pripravíme obsahovú maticu – čo, komu, kde, ako a prečo máš komunikovať.
Tu nekončíme. Vytvoríme ti strategy aj pre kanály
Web stránka
Buduješ nový web, rebranduješ alebo potrebuješ pridať textom šťavu? Podľa toho dostaneš strategický výstup.
Sociálne siete
Vyberieme ti vhodné platformy – Meta, LinkedIn, YouTube. Navrhneme periodicitu, typ a formáty obsahu.
Web blog
Definujeme témy, o čom písať. Určíme dĺžku, štruktúru článkov a ich periodicitu. Stanovíme KPI na sledovanie.
E-mailing
Nastavíme ciele, navrhneme formát, segmentáciu cieľovky a odporučíme periodicitu.
Začni tvoriť obsah, ktorý má jasný zámer
Nespoliehaj sa na to, že „hocijaký“ obsah je lepší ako žiadny. Ozvi sa nám.
- Dáme si úvodný call.
- Prevedieme ťa discovery workshopom, na ktorom zistíme to podstatné. Veľa zistíš aj ty.
- Po workshope ti vytvoríme hodnotovo ukotvenú obsahovú stratégiu, ktorá bude:
- prepájať tvoju značku s cieľovými skupinami,
- naprieč jednotlivými obsahovými kanálmi,
- v súlade s tvojou vizuálnou identitou.
Dokument ti bude roky verne slúžiť pri dosahovaní cieľov.
