Magazín - Kategória článkov: Psychológia - CoolWriters

Psychológia

Ako napísať recenziu | CoolWriters

Ako napísať recenziu, ktorú si každý prečíta?

Rozhoduješ sa pri nákupe podľa recenzií? Nie si sám. Podľa prieskumu Perfect Crowd 2024 až 86 % Slovákov sa spolieha na skúsenosti iných. Preto má zmysel prispievať do éteru aj svojím názorom. Vieš dať dokopy také hodnotenie, ktoré bude pre ostatných pútavé a cenné? Pozri si know-how, ako napísať recenziu, ktorú si každý rád prečíta. […]

Ako napísať recenziu, ktorú si každý prečíta? Čítať ďaľej

10 psychologických prístupov, ako osloviť a zaujať cieľovku

Ak chceš začať zarábať, potrebuješ ľudí, ktorí budú tvoj produkt kupovať. Týchto ľudí poznáme v marketingu pod označením cieľová skupina. Jej hľadanie môžeme ilustrovať analógiou s osievaním zlata. Potrebuješ vhodné sito, aby si svojich budúcich zákazníkov vyfiltroval z davu. V tomto článku sa s tebou podelím o desať psychologických prístupov, s ktorými svoju cieľovku zaujmeš

10 psychologických prístupov, ako osloviť a zaujať cieľovku Čítať ďaľej

Cieľte na klientov tým, že aktívne počúvate ich potreby

Pripraviť! Pozor! Páľ! Ak máš pocit, že takto by mala vyzerať tvoja obsahová stratégia, tak je to len polovičná pravda. Chrliť jednu výhodu za druhou, je ako kobercový nálet, kde v konečnom dôsledku nastane viac škody ako úžitku. Teraz ti určite napadlo slovo „zamieriť”. Ako teda zamieriť tak, aby tvoja stratégia trafila do čierneho? O

Cieľte na klientov tým, že aktívne počúvate ich potreby Čítať ďaľej

Využi psychológiu farieb vo svoj prospech

Farby sú všade okolo nás. Obohacujú prírodu, umenie, no aj marketing. Psychologická úloha farieb v podnikaní je natoľko dôležitá, že mnohé svetové firmy si na ich výber najímajú špecialistov. Farby majú schopnosť ovplyvňovať emocionalitu ľudí, čo je v rukách skúseného marketéra silnou zbraňou. Ak aj ty chceš dostať zákazníka do pozície, ktorá ti vyhovuje, čítaj

Využi psychológiu farieb vo svoj prospech Čítať ďaľej

Návrat hore