Copywriting

Ako vyzerá spolupráca s copywriterom?

Mnoho majiteľov spoločností, agentúr a ich zamestnancov stále nemá reálnu skúsenosť s profesionálnym copywriterom. Netušia, ako veľmi im môže uľahčiť život a pomôcť priniesť očakávané výsledky. Ja sa to dnes v článku pokúsim zmeniť. Kto je copywriter? Je to človek, ktorý dá tvojim textom predajný look.   Moc sa pýta. Hodne premýšľa.   Veľa píše.  …

Ako vyzerá spolupráca s copywriterom? Čítať ďaľej

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke

Či už sa venuješ content marketingu, copywritingu, alebo rozbiehaš vlastný biznis, vždy by si mal myslieť predovšetkým na svojho potenciálneho klienta. Ak chceš predávať a dosahovať úspechy, skvelý produkt ti stačiť nebude – potrebuješ zaujať svoju cieľovú skupinu. Ako sa však priblížiť cieľovke a presvedčiť ju, že práve ty si to, čo nutne potrebuje? Ako …

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke Čítať ďaľej

7 spôsobov, ako nájsť úžasného copywritera

Tento poznáš? „Kto ešte nie je copywriterom, nech sa hlási u súdruha Žinčicu!“ L+S by mi určite prepáčili parafrázu, hodí sa mi tu ako detská prdelka na šerblík. Dnes už vraj píšu všetci. A ak nepíšu, tak tweetujú, pinujú, komentujú a inak zamorujú virtuálny priestor. Ak nedokážu dať dokopy ani tých pár slov, tak zdieľajú, …

7 spôsobov, ako nájsť úžasného copywritera Čítať ďaľej

Content marketing vs. copywriting: Aký je medzi nimi rozdiel?

Aj ty stále tápaš a ani za svet nedokážeš zistiť, čo odlišuje content marketing od copywritingu? Hoci niektorí dávajú content marketing a copywriting do jedného vreca – „veď čo, copywriter mi napíše článok a mám content” – musíme ťa sklamať. Až taká jednoduchá definícia to nie je.   Aký je rozdiel medzi content marketingom a …

Content marketing vs. copywriting: Aký je medzi nimi rozdiel? Čítať ďaľej

E-SHOP: Ako vytvoriť popisy k produktom, ktoré predávajú?

Spúšťaš nový e-shop alebo potrebuješ nakopnúť ten starý? Ak chceš uspieť v konkurenčnom boji a predať produkty či služby zákazníkovi, budeš potrebovať kvalitné produktové popisy. V čom sa líši účinný popis od toho, ktorý žiadne nákupy neprináša? Pozrieme sa na to cez analýzu známych slovenských e-shopov. Investícia, ktorá sa ti vráti Na prvý pohľad sa …

E-SHOP: Ako vytvoriť popisy k produktom, ktoré predávajú? Čítať ďaľej

Profesionálny copywriting: Čo všetko dokáže?

Ak funguješ v online svete, pravdepodobne si toho o copywritingu počul už veľa. Niektorí ti povedia, že dokáže zázraky, iní zas, že by ti v podnikaní na internete nemal chýbať. Aké sú teda silné stránky dobrých textov? Čo všetko dokážu? Čítaj ďalej, my ti to prezradíme.    1. Lepšie umiestnenie vo vyhľadávači Začneme technickou výhodou, …

Profesionálny copywriting: Čo všetko dokáže? Čítať ďaľej

Rozhovor s Michaelou Weikertovou – copywriterkou, ktorá nepíše

Náš seriál rozhovorov s ľuďmi, s ktorými treba hovoriť, pretože majú čo povedať, pokračuje. Je mi cťou podeliť sa s vami o odpovede od Michaely Weikertovej. Dámy, ktorá svojím svojským, precíznym, efektívnym a zároveň empatickým prístupom k copywritingu tak trochu búra mýty. Vie, že je jedinečná a vedia to aj jej spokojní klienti. Matka syna …

Rozhovor s Michaelou Weikertovou – copywriterkou, ktorá nepíše Čítať ďaľej

Čo mi dalo stretnutie s najlepším českým copywriterom?

Ako sám hovorí, nerád sa označuje za copywritera. Pri poslovenčovaní či počešťovaní tohto anglického výrazu prekladatelia neboli priveľmi kreativní. Jednoducho ho nechali v pôvodnom znení (bez tituliek). Najbližšie k výrazu copywriter je reklamný textár. Každopádne je to jedno. Copywriterom môžeme označiť človeka, ktorý dokáže kúzliť so slovami. A nielen kúzliť, ba priam čarovať. Vytvorí skvelý …

Čo mi dalo stretnutie s najlepším českým copywriterom? Čítať ďaľej

Scroll to Top