Magazín - Kategória článkov: Copywriting - CoolWriters

Copywriting

Ako sme klientovi zvýšili obrat o 16 % len vďaka obsahovému marketingu

Volal mi klient. Spoluprácu sme začali v septembri 2023. A hovorí mi do telefónu: „Robil som si porovnanie a odkedy sme začali s vami, máme nárast tržby o 16 %.“Ak si vieš predstaviť, že by sme zvýšili obrat aj tvojej firme, čítaj ďalej. Telefonát pokračuje Ako prvé mi napadlo, že to mohlo byť aj nárastom […]

Ako sme klientovi zvýšili obrat o 16 % len vďaka obsahovému marketingu Čítať ďaľej

PODCAST: Ako môžeš vyťažiť z copywritingu v novej dobe

Napíšeš 1 prompt do Chat GPT a sypú sa na teba tony textu. Ak si to niekedy vyskúšal, vieš, že textu chýba kvalita, personalizácia a veľmi často aj odbornosť. Pozri si, ako aktuálne pristupujeme ku copywritingu s našimi klientami a čo z toho vieš získať pre seba. https://www.youtube.com/watch?v=ElqhdAi5h_s Alebo si ho vypočuj:   🍏 Apple

PODCAST: Ako môžeš vyťažiť z copywritingu v novej dobe Čítať ďaľej

SEO copywriter

Prečo by mal tvoj copywriter ovládať SEO?

Máš prepracovaný blog a tešíš sa z článku, ktorým tvoj copywriter trafil do čierneho? Skvelé! Lenže ako sa o ňom dozvedia čitatelia? Nestačí ho len zverejniť a čakať. Napísať článok je len 50 % úspechu. Tu prichádza do hry SEO, alebo inak povedané, umenie byť viditeľným. Zisti, prečo by sa mal tvoj copywriter kamošiť so

Prečo by mal tvoj copywriter ovládať SEO? Čítať ďaľej

Ako sa starať o blog, aby ti dlhodobo prinášal vysokú návštevnosť? | CoolWriters

Ako sa starať o blog, aby ti dlhodobo prinášal vysokú návštevnosť?

Máš na svojom webe sekciu BLOG a pravidelne tam prispievaš hodnotnými článkami? Výborne, prvý krok v posilňovaní reputácie značky máš za sebou. V druhom kroku sa môžeš zamerať na to, ako sa správne starať o blog, aby ti privádzal na web čo najviac návštevníkov. Inšpiruj sa tipmi od CoolWriters. Nie je cieľom mať na webe

Ako sa starať o blog, aby ti dlhodobo prinášal vysokú návštevnosť? Čítať ďaľej

Ako napísať recenziu | CoolWriters

Ako napísať recenziu, ktorú si každý prečíta?

Rozhoduješ sa pri nákupe podľa recenzií? Nie si sám. Podľa prieskumu Perfect Crowd 2024 až 86 % Slovákov sa spolieha na skúsenosti iných. Preto má zmysel prispievať do éteru aj svojím názorom. Vieš dať dokopy také hodnotenie, ktoré bude pre ostatných pútavé a cenné? Pozri si know-how, ako napísať recenziu, ktorú si každý rád prečíta.

Ako napísať recenziu, ktorú si každý prečíta? Čítať ďaľej

Ako využiť copywriting vo svoj prospech [Podcast]

Michal Mohl, majiteľ martinskej agentúry Laverde, mi medzi rečou spomenul, že mnoho ľudí netuší, čo copywriter robí. Nie sú to ale iba ľudia. Sú to aj firmy a dokonca aj agentúry, ktoré ešte nespolupracovali s profesionálnym copywriterom. Preto ma pozval do svojho podcastu. Prebrali sme všetky prínosy, ako spolupráca vyzerá a čo všetko od Coolwriterov

Ako využiť copywriting vo svoj prospech [Podcast] Čítať ďaľej

Ako vyzerá spolupráca s copywriterom?

Mnoho majiteľov spoločností, agentúr a ich zamestnancov stále nemá reálnu skúsenosť s profesionálnym copywriterom. Netušia, ako veľmi im môže uľahčiť život a pomôcť priniesť očakávané výsledky. Ja sa to dnes v článku pokúsim zmeniť. Kto je copywriter? Je to človek, ktorý dá tvojim textom predajný look.   Moc sa pýta. Hodne premýšľa.   Veľa píše. 

Ako vyzerá spolupráca s copywriterom? Čítať ďaľej

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke

Či už sa venuješ content marketingu, copywritingu, alebo rozbiehaš vlastný biznis, vždy by si mal myslieť predovšetkým na svojho potenciálneho klienta. Ak chceš predávať a dosahovať úspechy, skvelý produkt ti stačiť nebude – potrebuješ zaujať svoju cieľovú skupinu. Ako sa však priblížiť cieľovke a presvedčiť ju, že práve ty si to, čo nutne potrebuje? Ako

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke Čítať ďaľej

7 spôsobov, ako nájsť úžasného copywritera

Tento poznáš? „Kto ešte nie je copywriterom, nech sa hlási u súdruha Žinčicu!“ L+S by mi určite prepáčili parafrázu, hodí sa mi tu ako detská prdelka na šerblík. Dnes už vraj píšu všetci. A ak nepíšu, tak tweetujú, pinujú, komentujú a inak zamorujú virtuálny priestor. Ak nedokážu dať dokopy ani tých pár slov, tak zdieľajú,

7 spôsobov, ako nájsť úžasného copywritera Čítať ďaľej

Návrat hore