Content

Ako ti môže firemný blog zarobiť alebo ušetriť 21 000 € [PRÍKLAD]

firemný blog

Blogové články na webe môžu udržiavať pozornosť zákazníkov a čitateľov, informovať o novinkách a budovať vzťahy s klientmi. Blog však dokáže nielen šetriť peniaze, ale aj ich zarobiť. Koľko a ako sa dozvieš v tomto článku. Prečo je dôležité písať blog? Blog je vynikajúcim nástrojom na prilákanie návštevníkov na stránky alebo do e-shopu a ich …

Ako ti môže firemný blog zarobiť alebo ušetriť 21 000 € [PRÍKLAD] Čítať ďaľej

Čo funguje na Facebooku a Instagrame v roku 2022

Trendy na sociálnych sieťach sa menia rýchlejšie ako imidž Madonny. Udržať s nimi krok nie je preto jednoduché. Ako už mnoho filozofov (a takmer každý rozumný človek po tridsiatke) zistilo, čas je najdrahšou komoditou na svete. Nemíňaj ho, investuj. Využi ho na nové nápady a obchodnú stratégiu. Content marketing nechaj na mňa.  Štruktúra   Bio …

Čo funguje na Facebooku a Instagrame v roku 2022 Čítať ďaľej

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke

Či už sa venuješ content marketingu, copywritingu, alebo rozbiehaš vlastný biznis, vždy by si mal myslieť predovšetkým na svojho potenciálneho klienta. Ak chceš predávať a dosahovať úspechy, skvelý produkt ti stačiť nebude – potrebuješ zaujať svoju cieľovú skupinu. Ako sa však priblížiť cieľovke a presvedčiť ju, že práve ty si to, čo nutne potrebuje? Ako …

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke Čítať ďaľej

Prečo sú príbehy viac než len marketingová taktika?

Príbehy sú súčasťou nášho každodenného života. Sprevádzajú nás od útleho detstva až po posledný výdych. Dobrým príbehom dokážeme pohnúť jednotlivca aj davy. Chceš vedieť, ako a kde využiť storytelling na zlepšenie svojej komunikácie? Si na správnom mieste.  Tento článok som rozdelil do 2 častí: Kde všade sa dajú použiť príbehy aj s príkladmi použitia Ako …

Prečo sú príbehy viac než len marketingová taktika? Čítať ďaľej

Infografiky vládnu marketingu

Prilákať a udržať pozornosť čitateľa je snom každého, kto pracuje v oblasti marketingu. Problém s malým rozsahom pozornosti bežného používateľa internetu je už dlho známy. Príliš dlhé texty sa nám nechce čítať a obsah článku si častokrát odvodíme iba z nadpisu. Ty, ako tvorca obsahu, máš ale k dispozícii jeden veľmi účinný nástroj. Su ním …

Infografiky vládnu marketingu Čítať ďaľej

O zdrojoch, copywriteroch a ľuďoch…

…alebo ako a odkiaľ vydolovať informácie a zdroje na kvalitný článok Toto v žiadnom prípade nie je klasický, otrepaný a z netu recyklovaný návod, recept, ako ľahko, pohodlne, s brkom v zuboch, prstom v nose a druhým v kalamári nájsť tie správne informácie a zdroje, ktoré na konkrétny text potrebuješ. Ľahko, pohodlne, jednoducho a možno smart to …

O zdrojoch, copywriteroch a ľuďoch… Čítať ďaľej

Pár fígľov, ako napísať pútavý e-book

Na to, aby si napísal úspešný e-book, nemusíš mať fenomenálny talent. Dokonca sa nemusíš ani zamykať v miestnosti, písať nahý či vypiť denne fľašu tvrdého alkoholu, ako to robili mnohí excentrickí autori od Jacka Londona až po Trumana Capoteho a ďalších literárnych bohémov. Stačí dodržať len pár zásad a aj ty môžeš mať svoju vlastnú …

Pár fígľov, ako napísať pútavý e-book Čítať ďaľej

Návrat hore