Content

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke

Či už sa venuješ content marketingu, copywritingu, alebo rozbiehaš vlastný biznis, vždy by si mal myslieť predovšetkým na svojho potenciálneho klienta. Ak chceš predávať a dosahovať úspechy, skvelý produkt ti stačiť nebude – potrebuješ zaujať svoju cieľovú skupinu. Ako sa však priblížiť cieľovke a presvedčiť ju, že práve ty si to, čo nutne potrebuje? Ako …

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke Čítať ďaľej

Prečo sú príbehy viac než len marketingová taktika?

Príbehy sú súčasťou nášho každodenného života. Sprevádzajú nás od útleho detstva až po posledný výdych. Dobrým príbehom dokážeme pohnúť jednotlivca aj davy. Chceš vedieť, ako a kde využiť storytelling na zlepšenie svojej komunikácie? Si na správnom mieste.  Tento článok som rozdelil do 2 častí: Kde všade sa dajú použiť príbehy aj s príkladmi použitia Ako …

Prečo sú príbehy viac než len marketingová taktika? Čítať ďaľej

Infografiky vládnu marketingu

Prilákať a udržať pozornosť čitateľa je snom každého, kto pracuje v oblasti marketingu. Problém s malým rozsahom pozornosti bežného používateľa internetu je už dlho známy. Príliš dlhé texty sa nám nechce čítať a obsah článku si častokrát odvodíme iba z nadpisu. Ty, ako tvorca obsahu, máš ale k dispozícii jeden veľmi účinný nástroj. Su ním …

Infografiky vládnu marketingu Čítať ďaľej

O zdrojoch, copywriteroch a ľuďoch…

…alebo ako a odkiaľ vydolovať informácie a zdroje na kvalitný článok Toto v žiadnom prípade nie je klasický, otrepaný a z netu recyklovaný návod, recept, ako ľahko, pohodlne, s brkom v zuboch, prstom v nose a druhým v kalamári nájsť tie správne informácie a zdroje, ktoré na konkrétny text potrebuješ. Ľahko, pohodlne, jednoducho a možno smart to …

O zdrojoch, copywriteroch a ľuďoch… Čítať ďaľej

Nedarí sa ti v písaní? Vyskúšaj tieto tipy

Občas sa stáva, že aj keď sa snažíš písať zo všetkých síl, tak to nejde. Buď sa nevieš sústrediť, alebo ti nič nenapadá. Čo robiť v takýchto prípadoch? Existuje zopár riešení, ktoré by ti mohli pomôcť pri písaní. Choď si zacvičiť  Cvičenie je jedným z najlepších spôsobov, ako si vyčistiť hlavu a prísť na iné …

Nedarí sa ti v písaní? Vyskúšaj tieto tipy Čítať ďaľej

Pár fígľov, ako napísať pútavý e-book

Na to, aby si napísal úspešný e-book, nemusíš mať fenomenálny talent. Dokonca sa nemusíš ani zamykať v miestnosti, písať nahý či vypiť denne fľašu tvrdého alkoholu, ako to robili mnohí excentrickí autori od Jacka Londona až po Trumana Capoteho a ďalších literárnych bohémov. Stačí dodržať len pár zásad a aj ty môžeš mať svoju vlastnú …

Pár fígľov, ako napísať pútavý e-book Čítať ďaľej

Ako napísať skvelú recenziu?

Napísať kvalitnú a dobrú recenziu môže byť ťažšie ako sa na prvý pohľad zdá. Len vtedy, keď obsahuje všetky náležitosti, dokáže čitateľovi skutočne pomôcť. Pri jej písaní musí byť autor objektívny, nestranný a taktiež kritický. Nesmie zabudnúť ani na tie najmenšie detaily. Ako napísať recenziu čo najlepšie? Buď objektívny a nestranný Základom každej recenzie je …

Ako napísať skvelú recenziu? Čítať ďaľej

Scroll to Top