Magazín - Kategória článkov: Blog - CoolWriters

Blog

Článok, ktorý už 1. mesiac priniesol 9 000 videní [Prípadová štúdia]

Pre klienta Sky Gardens – Zelená strecha sme pripravili natívny článok, ktorého úlohou bolo dať zákazníkom tipy, ako si svojpomocne vytvoriť zelenú strechu. Vďaka nemu podstránka, na ktorej bol publikovaný, preskočila počas mesiaca všetky ostatné. Ako prebiehala naša spolupráca a aké boli jej výsledky? Aké boli ciele klienta? Cieľom klienta bolo vytvoriť článok pre tých, […]

Článok, ktorý už 1. mesiac priniesol 9 000 videní [Prípadová štúdia] Čítať ďaľej

Kolegovia píšu článok

Ako by (ne)mal vyzerať článok na firemnom blogu?

Firemný blog môže byť silnou zbraňou, ale nie každý článok má rovnaký vplyv. Niektoré môžu pomôcť nadviazať kontakt so zákazníkmi, získať ich dôveru a budovať povedomie o značke, zatiaľ čo iné sú nudné a predstavujú plytvanie časom aj peniazmi. Aby bol obsah tvojho blogu úspešný, je dôležité dodržiavať niektoré pravidlá. Viac sa o tom dozviete

Ako by (ne)mal vyzerať článok na firemnom blogu? Čítať ďaľej

Písanie blogu

Aký je rozdiel medzi súkromným a firemným blogom?

Si majiteľom firmy a uvažuješ o spustení vlastného firemného blogu? V takom prípade sa pravdepodobne zaujímaš o to, ako ho napísať tak, aby sa výrazne odlišoval od autorského súkromného blogu. V tomto článku sa preto pozrieme na rozdiely medzi týmito dvoma typmi blogov a zároveň sa dozvieš, ako správne implementovať SEO, aby si mohol zlepšiť

Aký je rozdiel medzi súkromným a firemným blogom? Čítať ďaľej

Perex: Druhá najdôležitejšia časť v článku – Ako ju správne písať + príklady

V športe sa počíta len prvé miesto. Zvyšné sú do počtu, aby sa víťaz na stupienku necítil osamelý. Vo svete copywritingu to neplatí. Reč je, samozrejme, o perexe, ktorý je druhým najdôležitejším prvkom skvelého článku na firemnom blogu. Rozhoduje o tom, či článku dáš šancu alebo na tomto mieste odídeš z webu. Čítaj ďalej a

Perex: Druhá najdôležitejšia časť v článku – Ako ju správne písať + príklady Čítať ďaľej

Nauč sa písať nadpisy, ktoré zaručene predajú tvoj článok [Návod]

Napísal si skvelý článok nabitý informáciami, no aj týždeň po publikovaní ho videla len tvoja mama, kolegovia z firmy a najlepší kamarát? S veľkou pravdepodobnosťou si urobil chybu, ktorej sa dopúšťajú mnohí, a to aj skúsení copywriteri. Vynikajúcemu článku si dal nefunkčný nadpis. Máš len 3 sekundy Titulok, nadpis H1 či headline – mnoho pomenovaní,

Nauč sa písať nadpisy, ktoré zaručene predajú tvoj článok [Návod] Čítať ďaľej

Čo je redakčný kalendár a ako ho vytvoriť pre firemný blog? [Návod]

Ak máš na svojom webe blog, redakčný kalendár je skvelým pomocníkom, ktorý ti celý proces dokáže uľahčiť. Pýtaš sa, čo to je, čo všetko musí obsahovať a ako ho vytvoriť, aby ti skutočne pomohol? Pripravili sme pre teba praktické tipy, ktoré ti pomôžu. Čo je redakčný kalendár a na čo slúži? Redakčný kalendár, často označovaný

Čo je redakčný kalendár a ako ho vytvoriť pre firemný blog? [Návod] Čítať ďaľej

Ako postupovať pri tvorbe firemného blogu [Checklist]

Blog je perfektný nástroj online marketingu, ktorý dokáže pomôcť s internetovým predajom alebo sebapropagáciou v online svete. V spojení so SEO či inou reklamou môže byť významným prvkom, ktorý zvýši návštevnosť. Chceš sa v pár bodoch dozvedieť, ako začať tvoriť skutočne kvalitný firemný blog? Tak neváhaj a začni čítať. 1. Kto ti bude spravovať blog?

Ako postupovať pri tvorbe firemného blogu [Checklist] Čítať ďaľej

4 otázky, ktoré si polož pred spustením firemného blogu

Blog predstavuje pre firmy úžasný nástroj. Môže im pomôcť získať zákazky, klientov a v konečnom dôsledku aj peniaze na ďalší rozvoj. Kým však spustíš firemný blog, odpovedz si na tieto otázky. 1. Potrebujem firemný blog? S firemnými blogmi sa v poslednom čase akoby roztrhlo vrece. Každý majiteľ firmy robí všetko pre to, aby sa firme darilo.

4 otázky, ktoré si polož pred spustením firemného blogu Čítať ďaľej

Prečo by si mal firemný blog udržiavať aktuálny?

V digitálnej dobe, v ktorej žijeme, je dôležité mať firemný blog. To je nad slnko jasné aj zelenáčom vo virtuálnom svete. Rovnako dôležité je však aj udržiavanie jeho aktuálneho stavu. Jednoducho si môžeš so zákazníkom vybudovať dôveru, ktorá nakoniec povedie k nákupu tvojho produktu alebo služby. V článku sa dozvieš aj o ďalších dôvodoch, prečo

Prečo by si mal firemný blog udržiavať aktuálny? Čítať ďaľej

Návrat hore