Blog

Čo je redakčný kalendár a ako ho vytvoriť pre firemný blog? [Návod]

Ak máš na svojom webe blog, redakčný kalendár je skvelým pomocníkom, ktorý ti celý proces dokáže uľahčiť. Pýtaš sa, čo to je, čo všetko musí obsahovať a ako ho vytvoriť, aby ti skutočne pomohol? Pripravili sme pre teba praktické tipy, ktoré ti pomôžu. Čo je redakčný kalendár a na čo slúži? Redakčný kalendár, často označovaný …

Čo je redakčný kalendár a ako ho vytvoriť pre firemný blog? [Návod] Čítať ďaľej

Ako postupovať pri tvorbe firemného blogu [Checklist]

Blog je perfektný nástroj online marketingu, ktorý dokáže pomôcť s internetovým predajom alebo sebapropagáciou v online svete. V spojení so SEO či inou reklamou môže byť významným prvkom, ktorý zvýši návštevnosť. Chceš sa v pár bodoch dozvedieť, ako začať tvoriť skutočne kvalitný firemný blog? Tak neváhaj a začni čítať. 1. Kto ti bude spravovať blog? …

Ako postupovať pri tvorbe firemného blogu [Checklist] Čítať ďaľej

4 otázky, ktoré si polož pred spustením firemného blogu

Blog predstavuje pre firmy úžasný nástroj. Môže im pomôcť získať zákazky, klientov a v konečnom dôsledku aj peniaze na ďalší rozvoj. Kým však spustíš firemný blog, odpovedz si na tieto otázky. 1. Potrebujem firemný blog? S firemnými blogmi sa v poslednom čase akoby roztrhlo vrece. Každý majiteľ firmy robí všetko pre to, aby sa firme darilo. …

4 otázky, ktoré si polož pred spustením firemného blogu Čítať ďaľej

Ako na CTA v blogu, ktoré funguje?

Tlačidla na nás kričia z každého zákutia internetu. Kúp si ma, zisti viac, odoberaj ma a podobne. Čo ale vtedy, ak na tvoje call to action tlačidlo nikto nekliká? Sľubujem, všetko sa v priebehu článku dozvieš. Najskôr sa pozrime na úplné základy až po pokročilejšie taktiky, môže byť?  CTA button: Čo to je? Ide o …

Ako na CTA v blogu, ktoré funguje? Čítať ďaľej

Prečo by si mal firemný blog udržiavať aktuálny?

V digitálnej dobe, v ktorej žijeme, je dôležité mať firemný blog. To je nad slnko jasné aj zelenáčom vo virtuálnom svete. Rovnako dôležité je však aj udržiavanie jeho aktuálneho stavu. Jednoducho si môžeš so zákazníkom vybudovať dôveru, ktorá nakoniec povedie k nákupu tvojho produktu alebo služby. V článku sa dozvieš aj o ďalších dôvodoch, prečo …

Prečo by si mal firemný blog udržiavať aktuálny? Čítať ďaľej

Ako naštartovať blog v rekordne krátkom čase

Blog patrí k najlepším spôsobom, ako dať o sebe v online priestore vedieť. Môžeš tu vykričať do sveta svoje myšlienky, obľúbený životný štýl, alebo ho poňať ako marketingovú záležitosť. Vytvoriť si svoj vlastný blog nie je pritom nič náročné a dokážeš to hravo aj sám. O tom, ako si ho založiť rýchlo a jednoducho, sa …

Ako naštartovať blog v rekordne krátkom čase Čítať ďaľej

Čo robiť, aby sa ľudia opätovne vracali na tvoj blog?

Každý blogger chce, aby na jeho blog zavítalo čo najviac ľudí. Vysoká návštevnosť býva príjemnou odmenou za čas, ktorý vložíš do tvorby obsahu. Jedna vec je však ešte lepšia než človek, ktorý navštívi tvoju stránku – človek, ktorý tvoju stránku navštívi opakovane. Na budovanie komunity pravidelných čitateľov budeš potrebovať veľa trpezlivosti a času. Tento čas …

Čo robiť, aby sa ľudia opätovne vracali na tvoj blog? Čítať ďaľej

Prilákaj na svoj blog 3x viac čitateľov: Využi Pinterest

Pinterest patrí k veľmi obľúbeným sociálnym sieťam. Hoci ho mnohí ľudia využívajú skôr na hľadanie inšpirácie či receptov, predstavuje skvelý marketingový nástroj. Dokážeš vďaka nemu rozšíriť svoje pôsobenie a zvýšiť čítanosť blogu. Používanie Pinterestu nie je náročné a určite to zvládneš. Chceš, aby ti táto sieť priniesla nové možnosti? Máme pre teba zopár praktických rád. …

Prilákaj na svoj blog 3x viac čitateľov: Využi Pinterest Čítať ďaľej

Začíname blogovať: Ako vytvoriť úspešný blog?

Blogovanie patrí v súčasnosti medzi veľmi obľúbené aktivity mnohých ľudí. Na to, aby si mohol vytvoriť blog, nemusíš byť copywriterom či novinárom. Stačí, keď ovládaš základy gramatiky, vieš, o čom chceš písať a poznáš zopár trikov, ktoré ti pomôžu dostať svoje články do povedomia viacerých ľudí. Čo teda robiť a ako vystúpiť z davu?   …

Začíname blogovať: Ako vytvoriť úspešný blog? Čítať ďaľej

Ako naplánovať úspešný článok?

Písanie článkov je beh na dlhú trať. Vyžaduje skúsenosti, odhodlanie, chuť a znalosti gramatických pravidiel. Zoznam podmienok na napísanie úspešného článku je však oveľa dlhší. Všetko začína už vo fáze plánovania. Ak by sme si vzali za vzor príslovie „dvakrát meraj a raz rež”, dnešný článok je o meraní. Respektíve, o všetkých činnostiach, ktoré potrebuješ zvládnuť ešte …

Ako naplánovať úspešný článok? Čítať ďaľej

Scroll to Top