Blog

Aký je rozdiel medzi súkromným a firemným blogom?

Písanie blogu

Si majiteľom firmy a uvažuješ o spustení vlastného firemného blogu? V takom prípade sa pravdepodobne zaujímaš o to, ako ho napísať tak, aby sa výrazne odlišoval od autorského súkromného blogu. V tomto článku sa preto pozrieme na rozdiely medzi týmito dvoma typmi blogov a zároveň sa dozvieš, ako správne implementovať SEO, aby si mohol zlepšiť …

Aký je rozdiel medzi súkromným a firemným blogom? Čítať ďaľej

Ako by (ne)mal vyzerať článok na firemnom blogu?

Kolegovia píšu článok

Firemný blog môže byť silnou zbraňou, ale nie každý článok má rovnaký vplyv. Niektoré môžu pomôcť nadviazať kontakt so zákazníkmi, získať ich dôveru a budovať povedomie o značke, zatiaľ čo iné sú nudné a predstavujú plytvanie časom aj peniazmi. Aby bol obsah tvojho blogu úspešný, je dôležité dodržiavať niektoré pravidlá. Viac sa o tom dozviete …

Ako by (ne)mal vyzerať článok na firemnom blogu? Čítať ďaľej

Perex: Druhá najdôležitejšia časť v článku – Ako ju správne písať + príklady

V športe sa počíta len prvé miesto. Zvyšné sú do počtu, aby sa víťaz na stupienku necítil osamelý. Vo svete copywritingu to neplatí. Reč je, samozrejme, o perexe, ktorý je druhým najdôležitejším prvkom skvelého článku na firemnom blogu. Rozhoduje o tom, či článku dáš šancu alebo na tomto mieste odídeš z webu. Čítaj ďalej a …

Perex: Druhá najdôležitejšia časť v článku – Ako ju správne písať + príklady Čítať ďaľej

Nauč sa písať nadpisy, ktoré zaručene predajú tvoj článok [Návod]

Napísal si skvelý článok nabitý informáciami, no aj týždeň po publikovaní ho videla len tvoja mama, kolegovia z firmy a najlepší kamarát? S veľkou pravdepodobnosťou si urobil chybu, ktorej sa dopúšťajú mnohí, a to aj skúsení copywriteri. Vynikajúcemu článku si dal nefunkčný nadpis. Máš len 3 sekundy Titulok, nadpis H1 či headline – mnoho pomenovaní, …

Nauč sa písať nadpisy, ktoré zaručene predajú tvoj článok [Návod] Čítať ďaľej

Čo je redakčný kalendár a ako ho vytvoriť pre firemný blog? [Návod]

Ak máš na svojom webe blog, redakčný kalendár je skvelým pomocníkom, ktorý ti celý proces dokáže uľahčiť. Pýtaš sa, čo to je, čo všetko musí obsahovať a ako ho vytvoriť, aby ti skutočne pomohol? Pripravili sme pre teba praktické tipy, ktoré ti pomôžu. Čo je redakčný kalendár a na čo slúži? Redakčný kalendár, často označovaný …

Čo je redakčný kalendár a ako ho vytvoriť pre firemný blog? [Návod] Čítať ďaľej

Ako postupovať pri tvorbe firemného blogu [Checklist]

Blog je perfektný nástroj online marketingu, ktorý dokáže pomôcť s internetovým predajom alebo sebapropagáciou v online svete. V spojení so SEO či inou reklamou môže byť významným prvkom, ktorý zvýši návštevnosť. Chceš sa v pár bodoch dozvedieť, ako začať tvoriť skutočne kvalitný firemný blog? Tak neváhaj a začni čítať. 1. Kto ti bude spravovať blog? …

Ako postupovať pri tvorbe firemného blogu [Checklist] Čítať ďaľej

4 otázky, ktoré si polož pred spustením firemného blogu

Blog predstavuje pre firmy úžasný nástroj. Môže im pomôcť získať zákazky, klientov a v konečnom dôsledku aj peniaze na ďalší rozvoj. Kým však spustíš firemný blog, odpovedz si na tieto otázky. 1. Potrebujem firemný blog? S firemnými blogmi sa v poslednom čase akoby roztrhlo vrece. Každý majiteľ firmy robí všetko pre to, aby sa firme darilo. …

4 otázky, ktoré si polož pred spustením firemného blogu Čítať ďaľej

Ako na CTA v blogu, ktoré funguje?

Tlačidla na nás kričia z každého zákutia internetu. Kúp si ma, zisti viac, odoberaj ma a podobne. Čo ale vtedy, ak na tvoje call to action tlačidlo nikto nekliká? Sľubujem, všetko sa v priebehu článku dozvieš. Najskôr sa pozrime na úplné základy až po pokročilejšie taktiky, môže byť?  CTA button: Čo to je? Ide o …

Ako na CTA v blogu, ktoré funguje? Čítať ďaľej

Prečo by si mal firemný blog udržiavať aktuálny?

V digitálnej dobe, v ktorej žijeme, je dôležité mať firemný blog. To je nad slnko jasné aj zelenáčom vo virtuálnom svete. Rovnako dôležité je však aj udržiavanie jeho aktuálneho stavu. Jednoducho si môžeš so zákazníkom vybudovať dôveru, ktorá nakoniec povedie k nákupu tvojho produktu alebo služby. V článku sa dozvieš aj o ďalších dôvodoch, prečo …

Prečo by si mal firemný blog udržiavať aktuálny? Čítať ďaľej

Ako naštartovať blog v rekordne krátkom čase

Blog patrí k najlepším spôsobom, ako dať o sebe v online priestore vedieť. Môžeš tu vykričať do sveta svoje myšlienky, obľúbený životný štýl, alebo ho poňať ako marketingovú záležitosť. Vytvoriť si svoj vlastný blog nie je pritom nič náročné a dokážeš to hravo aj sám. O tom, ako si ho založiť rýchlo a jednoducho, sa …

Ako naštartovať blog v rekordne krátkom čase Čítať ďaľej

Scroll to Top