Marketing

7 vecí, ktoré nemusíš robiť, ak máš na webe správne texty

Nielenže ich nemusíš robiť, ale každá ti prinesie benefity. Aké? čas peniaze klientov jedinečnosť klienti ťa budú vnímať inak staneš sa riešením problému získaš psychologickú výhodu Predstav si, že máš na webe všetky texty správne. Potom nemusíš robiť tieto veci: #1 Vysvetľovať všetko dookola ako verklík Je úplne jedno, na akej pozícii pracuješ. Vždy prichádzaš …

7 vecí, ktoré nemusíš robiť, ak máš na webe správne texty Čítať ďaľej

Čo robiť, aby sa ľudia opätovne vracali na tvoj blog?

Každý blogger chce, aby na jeho web zavítalo čo najviac ľudí. Vysoká návštevnosť býva príjemnou odmenou za čas, ktorý vložíš do tvorby obsahu. Jedna vec je však ešte lepšia než človek, ktorý navštívi tvoju stránku – človek, ktorý tvoju stránku navštívi opakovane. Na budovanie komunity pravidelných čitateľov budeš potrebovať veľa trpezlivosti a času. Tento čas …

Čo robiť, aby sa ľudia opätovne vracali na tvoj blog? Čítať ďaľej

Prečo marketing potrebuje stále ľudský prístup?

Trh je presýtený reklami, ktoré si idú za svojim doslova „cez mŕtvoly”. Nehľadia na nič, len na to, ako zarobiť čo najviac peňazí. Marketing ale nie je iba o získaní jednorazového obnosu. Je o vybudovaní stabilnej a loajálnej klientely. Tu prichádza na scénu ľudský prístup. Prečo je aj v dnešnej pretechnizovanej dobe nevyhnutný?    Content, …

Prečo marketing potrebuje stále ľudský prístup? Čítať ďaľej

6 dôvodov, prečo sa pustiť do affiliate marketingu [pre firmy]

Veľa marketingových začiatočníkov si myslí, že affiliate marketing je zázračný reklamný systém, ktorý im s prstom v nose za každý klik automaticky prinesie peniaze na účet. Také jednoduché to ale nie je. Ak chceš na tom začať pasívne zarábať, treba si poriadne vysúkať rukávy a obrniť sa trpezlivosťou. V článku si povieme niečo o tom, …

6 dôvodov, prečo sa pustiť do affiliate marketingu [pre firmy] Čítať ďaľej

Archetypy v marketingu alebo ako dať život a príbeh tvojej značke?

Marketing sám o sebe je veda hodná štúdia empirických poznatkov, ktoré dopĺňajú kauzálne… Chŕŕŕ! Chŕŕŕ! Ak sa ti začali zatvárať viečka, tak ti plne rozumiem. Mne tiež, a to som pritom sám písal túto vetu. Čo teda funguje? Ako zistíš, či tvoja marketingová stratégia je naozaj účinná alebo len vyhadzuješ prachy von oknom? Archetypy – …

Archetypy v marketingu alebo ako dať život a príbeh tvojej značke? Čítať ďaľej

9 dôvodov, prečo by si mal začať s content marketingom

Content marketing alebo obsahový marketing by nemal byť za žiadnych okolností podceňovaný. Hoci spočiatku slúžil ako spôsob na odlíšenie od konkurencie, dnes je to “must have”. Pokiaľ chceš vybudovať silnú a kvalitnú značku, tvoj obsahový marketing musí byť dobre naplánovaný a nepriestrelný. Slúži na zvyšovanie povedomia o tvojej značke pre aktuálnych aj budúcich klientov. Aké …

9 dôvodov, prečo by si mal začať s content marketingom Čítať ďaľej

Rozhovor so Štefanom Polgárim – affiliate hrotičom, ktorý si nedáva ciele

„Done is better than perfect.” Ak sa pozrieme na síce malý, ale náš, slovenský, česko-slovenský či stredoeurópsky svet „online biznisu“, nájdeme tam zopár makačov, dávačov a hýbačiek. Ktorí „to celé v pozadí“ rozbiehali, rozhýbavali a poniektorí stále ešte makajú, niektorí aj hrotia. A nie sú to veru dôchodcovia, za „staré vykopávky“ v tomto rýchlom biznise …

Rozhovor so Štefanom Polgárim – affiliate hrotičom, ktorý si nedáva ciele Čítať ďaľej

Začínaš s e-mail marketingom? Toto zaručene potrebuješ vedieť

Vieš, čo je najdôležitejšie v e-mail marketingu? A chceš to vedieť? Potrebuješ to vôbec vedieť? Iste, nemôžeš strácať čas čítaním ďalších zasvätených múdrostí, ktorých je plný net. Veď napísať e-mail zvládne každý. Firemné e-maily ti riešia … Kto vlastne? Asistentka alebo slečna na firemnej recepcii? Vážne? A prečo? A ako vlastne?   Pre koho je …

Začínaš s e-mail marketingom? Toto zaručene potrebuješ vedieť Čítať ďaľej

Scroll to Top