Správna marketingová stratégia a jej dokonalé spracovanie predstavuje neoddeliteľnú súčasť kvalitnej realitnej kancelárie. Takáto stratégia nielenže vzbudí u klientov dôveryhodnosť, ale mnohonásobne sa tým zvýši aj pravdepodobnosť, že konečný klient kúpi/predá nehnuteľnosť práve prostredníctvom tejto realitky. Chcete vedieť, ako zdokonaliť marketing pre svoju realitnú kanceláriu? Prečítajte si náš článok.

Must have vybavenie kvalitného realitného makléra

  • jedinečnosť,
  • špičkový marketing,
  • bohatá klientela a s ňou spojené portfólio, ktorým sa zaručene pochváľ na svojej osobnej či maklérskej webovej stránke.

Odlišnosť

Určite nekopíruj nič už od existujúcich realitiek štýlom CTRL C + CTRL V. Maj svoj jedinečný štýl, vďaka ktorému budeš napredovať rýchlosťou svetla.

Svoju výnimočnosť zakomponuj do vlastnej webovej stránky, ktorá bude zároveň slúžiť ako tvoja vizitka. Daj si na nej preto záležať. Vyšperkuj si ju napríklad 3D vizualizáciami bytov, čím určite zaujmeš.

Pri dosahovaní svojich cieľov využívaj vo svoj prospech psychológiu predaja. Buď kreatívny.

TIP

Pri prezentácii nehnuteľností investuj do profesionálneho home stagingu. Vďaka nemu ukážeš kupujúcim najlepšiu tvár nehnuteľností na fotkách, videu či osobnej obhliadke.

Komunita

Ľudí, ktorí hľadajú bývanie, neustále pribúda. V súčasnosti je preto obzvlášť dôležité dbať o jedinečnosť a dokonalý marketing, aby si vybrali práve teba. Stav na komunikáciu na úrovni. 

Využi aj e-mailový marketing. Dotiahni veci do konca tak, aby si si získal nielen stáleho a spokojného klienta, ale najmä takého, aby ťa odporúčal ďalším tridsiatim. Vďaka tomu sa ti bude realitný biznis neustále točiť a to je to, čo práve potrebuješ. Toto všetko zaručene dosiahneš aj super marketingovými stratégiami.

Ak chceš pôsobiť kvalitne a seriózne, vybav sa tými najmodernejšími technológiami, medzi ktoré patrí napríklad dron. Dronom dokážeš vytvoriť dokonalé animácie bytov či domov. Tieto animácie, či už vo forme fotografií, alebo videí, dokážeš použiť v rámci svojho portfólia na webe.

Štúdium

Investovaním času a peňazí do samého seba dokážeš nadupať svoj realitný marketing priam k dokonalosti.

Na internete je kopec mentorov, ktorí dokážu ľudí vyškoliť nielen na marketing, ale aj na efektívne investovanie či rozumné hospodárenie. Existujú dokonca aj rôzne besedy, kde ťa radi naučia obchodnú psychológiu, ktorú určite vo svojom marketingu aplikuješ, čo ti prinesie úspešný efekt.

Ruku na srdce, kto by to dnes nevyužil?

Investovaním do svojich zručností a schopností nikdy nič nestratíš.

Digitálny marketing pre realitky

Najmodernejší marketingový a predajný nástroj je dnes bezpochyby internet. V žiadnom prípade by si ho preto nemal zanedbávať – práve naopak. Využi jeho potenciál naplno.

 

#1 Email marketing

Ide o marketingový nástroj, ktorý by si mal bez odvrávania naplno využívať. Ak nemáš čas alebo schopnosť vytvoriť pútavé a úspešné e-maily, prenechaj ich odborníkom. Keďže ide o pravidelné rozosielanie mailov, budeš potrebovať odborníka na dlhodobú spoluprácu.

Nenechaj sa odradiť dnešnou facebookovou dobou. Na počudovanie, maily pôsobia serióznejšie. Ľudia ich preto berú vážnejšie, čím ti dokážu pozdvihnúť úroveň ako tvoju, tak aj tebou ponúkaných služieb a ich kvalitu.

 

#2 Blog

Človek ako tvor zvedavý obľubuje dozvedať sa vždy nové zaujímavosti. Vybav preto svoj web informačným blogom. Takýto blog by mal obsahovať témy:

  • domácnosť,
  • hypotéky,
  • povinné/nepovinné poistenia bytu,
  • ceny bytov,
  • rôzne aktuality zo sveta realít.

Blog zároveň zlepší SEO vo vyhľadávačoch a napomôže danému užívateľovi ľahšie sa k tebe dostať.

 

#3 Inzercia

Realitka bez pútavých inzerátov neexistuje. Ide o najdôležitejšie propagovanie seba a nehnuteľnosti, ktorú chceš predať. Venuj sa tvorbe neokukaných inzerátov. Pár minút naviac pri tvorbe kreatívy sa odrazí v tom, že tvoj inzerát bude svietiť medzi ostatnými.

Nadviaž spoluprácu

O rôzne typy textov, grafické služby či programovanie webu, od ktorých závisí tvoja úspešnosť a pôsobenie na verejnosti sa vie postarať reklamná agentúra aj freelanceri.

Vždy pred uzatvorením spolupráce akéhokoľvek druhu sa uisti, že dotyčná firma/osoba je dôveryhodná. Ukazovateľom kvality a spoľahlivosti sú referencie a spätná väzba. Vyberaj starostlivo.

Rada na záver

Ak už si realiťák alebo si ešte len plánuješ založiť svoju vlastnú realitnú kanceláriu, určite sa drž týchto overených rád, ktoré zaručene fungujú. Nechaj si ušiť na mieru web, ktorý následne nezabudni obohatiť premakaným obsahom..

Nepodceňuj silu content marketingu. Nájdi si kvalitného grafika, ktorý sa ti postará o jedinečnosť dizajnu, profesionálneho programátora, ktorý ti to aplikuje do praxe a výnimočného, kvalitného copywritera, ktorý ťa bude celú dobu držať za ruku a pomáhať ti napredovať.

Pripravili sme ti checklist, vďaka ktorému nezabudneš na nič.

Checklist

Prečítaj si ešte jeden

Scroll to Top