Magazín - Kategória článkov: Marketing - CoolWriters

Marketing

Predávaj ako IKEA

466 predajní v 63 krajinách sveta. Predaje v hodnote takmer 42 miliárd dolárov. 775 miliónov zákazníkov v predajniach a viac ako 5 miliárd návštevníkov na webe. Tieto čísla sú pre mnohé firmy iba vytúženým cieľom, no pre spoločnosť IKEA ide o súhrn finančného roku 2021. Je teda jasné, že členovia marketingového oddelenia tohto švédskeho nábytkárskeho […]

Predávaj ako IKEA Čítať ďaľej

Konverzný pomer: Čo to je a ako ho zvýšiť textami?

Slovné spojenie konverzný pomer znie ako niečo veľmi komplikované, ale v skutočnosti ide o jednu z metrík, ktorá ti poskytne ľahko čitateľné dáta. Metrika predstavuje jeden z najdôležitejších ukazovateľov marketingu. Čo to teda je a ako tento pomer zvýšiť pomocou textov? Čo je konverzia? Ešte predtým, ako zistíš, čo je to konverzný pomer, musíš vedieť,

Konverzný pomer: Čo to je a ako ho zvýšiť textami? Čítať ďaľej

Ako zdokonaliť marketing pre realitky [Checklist]

Správna marketingová stratégia a jej dokonalé spracovanie predstavuje neoddeliteľnú súčasť kvalitnej realitnej kancelárie. Takáto stratégia nielenže vzbudí u klientov dôveryhodnosť, ale mnohonásobne sa tým zvýši aj pravdepodobnosť, že konečný klient kúpi/predá nehnuteľnosť práve prostredníctvom tejto realitky. Chcete vedieť, ako zdokonaliť marketing pre svoju realitnú kanceláriu? Prečítajte si náš článok. Must have vybavenie kvalitného realitného makléra

Ako zdokonaliť marketing pre realitky [Checklist] Čítať ďaľej

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke

Či už sa venuješ content marketingu, copywritingu, alebo rozbiehaš vlastný biznis, vždy by si mal myslieť predovšetkým na svojho potenciálneho klienta. Ak chceš predávať a dosahovať úspechy, skvelý produkt ti stačiť nebude – potrebuješ zaujať svoju cieľovú skupinu. Ako sa však priblížiť cieľovke a presvedčiť ju, že práve ty si to, čo nutne potrebuje? Ako

5 spôsobov, ako sa priblížiť tvojej cieľovke Čítať ďaľej

7 vecí, ktoré nemusíš robiť, ak máš na webe správne texty

Nielenže ich nemusíš robiť, ale každá ti prinesie benefity. Aké? čas peniaze klientov jedinečnosť klienti ťa budú vnímať inak staneš sa riešením problému získaš psychologickú výhodu Predstav si, že máš na webe všetky texty správne. Potom nemusíš robiť tieto veci: #1 Vysvetľovať všetko dookola ako verklík Je úplne jedno, na akej pozícii pracuješ. Vždy prichádzaš

7 vecí, ktoré nemusíš robiť, ak máš na webe správne texty Čítať ďaľej

Čo robiť, aby sa ľudia opätovne vracali na tvoj blog?

Každý blogger chce, aby na jeho blog zavítalo čo najviac ľudí. Vysoká návštevnosť býva príjemnou odmenou za čas, ktorý vložíš do tvorby obsahu. Jedna vec je však ešte lepšia než človek, ktorý navštívi tvoju stránku – človek, ktorý tvoju stránku navštívi opakovane. Na budovanie komunity pravidelných čitateľov budeš potrebovať veľa trpezlivosti a času. Tento čas

Čo robiť, aby sa ľudia opätovne vracali na tvoj blog? Čítať ďaľej

Prečo marketing potrebuje stále ľudský prístup?

Trh je presýtený reklami, ktoré si idú za svojim doslova „cez mŕtvoly”. Nehľadia na nič, len na to, ako zarobiť čo najviac peňazí. Marketing ale nie je iba o získaní jednorazového obnosu. Je o vybudovaní stabilnej a loajálnej klientely. Tu prichádza na scénu ľudský prístup. Prečo je aj v dnešnej pretechnizovanej dobe nevyhnutný?    Content,

Prečo marketing potrebuje stále ľudský prístup? Čítať ďaľej

6 dôvodov, prečo sa pustiť do affiliate marketingu [pre firmy]

Veľa marketingových začiatočníkov si myslí, že affiliate marketing je zázračný reklamný systém, ktorý im s prstom v nose za každý klik automaticky prinesie peniaze na účet. Také jednoduché to ale nie je. Ak chceš na tom začať pasívne zarábať, treba si poriadne vysúkať rukávy a obrniť sa trpezlivosťou. V článku si povieme niečo o tom,

6 dôvodov, prečo sa pustiť do affiliate marketingu [pre firmy] Čítať ďaľej

Archetypy v marketingu alebo ako dať život a príbeh tvojej značke?

Marketing sám o sebe je veda hodná štúdia empirických poznatkov, ktoré dopĺňajú kauzálne… Chŕŕŕ! Chŕŕŕ! Ak sa ti začali zatvárať viečka, tak ti plne rozumiem. Mne tiež, a to som pritom sám písal túto vetu. Čo teda funguje? Ako zistíš, či tvoja marketingová stratégia je naozaj účinná alebo len vyhadzuješ prachy von oknom?   Archetypy

Archetypy v marketingu alebo ako dať život a príbeh tvojej značke? Čítať ďaľej

Návrat hore