Pre klienta Sky Gardens – Zelená strecha sme pripravili natívny článok, ktorého úlohou bolo dať zákazníkom tipy, ako si svojpomocne vytvoriť zelenú strechu. Vďaka nemu podstránka, na ktorej bol publikovaný, preskočila počas mesiaca všetky ostatné. Ako prebiehala naša spolupráca a aké boli jej výsledky?
Cieľom klienta bolo vytvoriť článok pre tých, ktorí si chcú sami vybudovať zelenú strechu, ale nevedia, ako začať a čo všetko budú potrebovať. Zároveň chcel v článku predstaviť produkty zo svojho e-shopu, ktoré sú pri tvorbe zelenej strechy kľúčové.
Túto úlohu sme s radosťou prijali a začali na nej pracovať. Napísali sme pre čitateľov prehľadný článok plný dôležitých informácií a praktických rád. Zákazníkom sme ponúkli tipy na konkrétne produkty klienta, ktoré budú pri tvorbe zelenej strechy potrebné.
V úvodnej fáze sme zisťovali požiadavky a ciele klienta. Následne sme začali zbierať podklady pre písanie článku – predovšetkým informácie o zelených strechách a cieľovej skupine projektu.
Na základe vstupných dát sme spracovali osnovu a získali dodatočné informácie. Bolo ich naozaj veľa, keďže ide o najkomplexnejší článok na túto tému na slovenskom internete.
Potom sme začali pracovať na článku, ktorý sme po dokončení interne oponovali a ladili. Klient ho spripomienkoval, čím nám poskytol cennú spätnú väzbu. Podľa nej sme text upravili a klientovi ho opäť zaslali. Ten bol s výsledkom spokojný a článok publikoval na svojom webe.
Náš CEO, Daniel Výcha, dostal od majiteľa Sky Gardens – Zelená strecha, pána Branislava Siklienku, na LinkedIN hneď aj referenciu:
Po spracovaní a následnom publikovaní článku nás klient kontaktoval s informáciou, že článok mal veľký úspech. Podstránka s článkom preskočila počas mesiaca všetky ostatné na webe a zaznamenala takmer 9 000 zhliadnutí.
Vytvorenie obsahu, ktorý nielen priláka zákazníkov, ale im aj poskytne relevantné informácie, nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá. My v CoolWriters to vieme. To je dôvod, prečo investujeme veľa času a energie do každého textu. Sme schopní zaručiť kvalitné výstupy, na ktoré sa môžu naši klienti plne spoľahnúť a svoj čas venovať iným povinnostiam.
Kvalitný obsah je kľúčový pre rozširovanie povedomia o značke a zvyšovanie jej ziskovosti. Potvrdzuje to aj naša spolupráca, vďaka ktorej klient zvýšil návštevnosť podstránky, čo prispelo k zvýšeniu predaja jeho produktov.
Potrebuješ zaujímavý predajný obsah aj ty? Neváhaj nás kontaktovať.
Cookie | Dĺžka trvania | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | Súbory cookie sa používajú na uloženie súhlasu používateľa s ukladaním súborov cookie v kategórii „Analytické“. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | Súbory cookie sa používajú na uloženie súhlasu používateľa s ukladaním súborov cookie v kategórii „Funkčné“. |
viewed_cookie_policy | 11 months | Toto cookies sa používa na uloženie toho, či používateľ súhlasil alebo nesúhlasil s používaním súborov cookie. Neuchováva žiadne osobné údaje. |