Ako sme klientovi zvýšili obrat o 16 % | CoolWriters.sk

Ako sme klientovi zvýšili obrat o 16 % len vďaka obsahovému marketingu

Volal mi klient. Spoluprácu sme začali v septembri 2023. A hovorí mi do telefónu: „Robil som si porovnanie a odkedy sme začali s vami, máme nárast tržby o 16 %.“
Ak si vieš predstaviť, že by sme zvýšili obrat aj tvojej firme, čítaj ďalej.

Telefonát pokračuje

Ako prvé mi napadlo, že to mohlo byť aj nárastom ceny.

Klient: „Ceny sme za posledný rok nezvyšovali.“

Vravím si, že to mohlo byť kvôli inému marketingovému kanálu.

Klient: „Jediný náš marketing robíte vy.“

Potešilo ma to, ale 16 % bez výpočtu je iba fiktívne číslo.

Až neskôr som si to hodil do kalkulačky.

2 000 000 € x 16 % = 320 000 €

To už nie je zanedbateľné číslo. 

Kto sme a prečo by sme ťa mali zaujímať?

Voláme sa CoolWriters. 

Už z názvu je jasné, že sa vždy snažíme napísať ti čo najviac cool text.

Pomôcť ti môže náš claim: „Pumpujeme do tvojich textov šťavu a drive.“

Čo by si si z toho mal zapamätať?

Pre nás si dôležitý ty.

Tvoj úspech.

Tvoj biznis.

Tvoje ciele.

Máme systém, vďaka ktorému to vieme dosiahnuť.

Našou základnou ingredienciou je copywriting a umenie písať predajné texty.

Vďaka nej dokážeme:

  1. Identifikovať tvojho ideálneho zákazníka.
  2. Zistiť, aké problémy rieši tvoj produkt či služba.
  3. Nájsť silnú stránku tvojho biznisu a definovať jeho jedinečnosť.
  4. Zadefinovať komunikačný jazyk, ktorý bude pre tvojho klienta príjemný a zároveň poznateľný.
  5. Komunikovať s tvojím ideálnym zákazníkom na emočnej úrovni – presne tam, kde sa dejú nákupné rozhodnutia. 
  6. Prinášať aj ďalšie benefity, ale tie sú oproti tomu, aby ti rástla tržba, vedlajšie. Keď prídu, ber ich od nás ako príjemný bonus.

Akým spôsobom ti privedieme klientov?

Máme za to, že každý funkčný systém musí stáť na stabilných základoch a na konci prinášať hodnotu. Preto používame tzv. pyramídu úspechu.

3. Cieľovka a odlíšenie

Celú komunikáciu potrebujeme postaviť na pevných základoch, preto začíname workshopom. 

Na ňom spolu s tebou odhalíme:

  • ciele, ktoré chceš dosiahnuť,
  • kto sú ideálni zákazníci, na ktorých chceme cieliť komunikáciu,
  • odlíšenie, ktoré ti dodá jedinečnosť a pozíciu na trhu,
  • tone of voice – jazyk, ktorý bude špecifický iba pre tvoju firmu.

Výstupom bude komunikačná a obsahová stratégia. Je to niečo ako biblia, podľa ktorej budeme postupovať, aby sme dosiahli tvoje ciele.

2. Pritiahnutie relevantnej návštevnosti

Získame ju obsahom optimalizovaným pre tvojho ideálneho zákazníka a berieme ohľad aj na vyhľadávače.

Dosiahneme to vďaka:

  • strategickému obsahu na sociálne siete (FB a IG),
  • blogovým a PR článkom,
  • e-mail marketingu,
  • obsahovému SEO.

Výstupom bude nárast návštevníkov, ktorí sú ochotní a schopní kúpiť si tvoj produkt či službu.

1. Premena návštevníkov na zákazníkov

Získame ju webovými a e-shopovými textami zameranými na konverziu.

V jednoduchosti: ľuďom, ktorých sme v bode 2 nalákali na tvoj web či e-shop, dáme skvelý dôvod, aby u teba nakúpili a zvýšili obrat tvojej spoločnosti.

Ak sa to nepodarí, snažíme sa na nich aspoň získať kontakt, aby sme ich mohli personalizovaným obsahom udržovať v pozitívnej nálade až do doby, kým nebudú v nákupnej nálade.

Výstupom bude web s textami, ktoré prinesú vyšší počet objednávok.

Ako prebieha spolupráca s CoolWriters?

Podrobný popis spolupráce s copywriterom sme opísali v tomto článku.

Naozaj to funguje? Klienti odpovedajú

Jasné, sme marketéri. Dokážeme napísať čokoľvek, aby to vyzeralo skvele.

Možno si myslíš, že niečo podobné používame aj na teba. A máš pravdu.

Ale len preto, že ti chceme dobre. Všetko, čo tu píšeme, potvrdzujú slová našich klientov v referenciách a prípadové štúdie.

Cítiš, že by ti táto spolupráca mohla pomôcť, ale máš otázky?

Rezervuj si so mnou call a preberieme to online.

Návrat hore